Armband BUDSKAP

      Uppdaterat 2010-01-10 - 15:25:43





Ett riktigt snyggt armband bestående av en ärtlänkskedja och en bricka med rundade hörn som mäter ca 3,5x1,5cm. Allt material är av fin handpolerad silverpläterad nickelfri metall. Armbandets storlek bestämmer du själv, priset förändras inte vid storleksbyte. Du hakar med ett enkelt handgrepp fast klolåset i någon av armbandets ringar för att själv kunna justera storleken.

Det får plats 2 ord/namn/datum på brickan, max 7 tecken/styck. Jag graverar texten vågrätt, så som bilden ovan visar, storleken på graveringen mäter 3mm. Armbandets länk är försedd med min egna tag med graveringen IBJ som står för Items By Johanna. Armbandet levereras i en smyckespåse.

230:-

Items by Johanna har flyttat, du hittar oss på adressen www.itemsbyjohanna.se

Amanda

Åååh, gud vad fint det här armbandet var gumman <3

2010-01-11 00:38:18 URL; http://ohstlin.blogg.se/
Zeyneb

Mitt namn blev väldigt snyggt ju ;) väldigt nöjd med den. Tack ! :)

2010-04-30 21:56:59
maria

hej! skitfint armband.. Funderar på om jag skulle vilja beställa ett kanske :)

2010-06-28 22:42:34 URL; http://mmarianilsson.devote.se


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!