Halsband LILLA HJÄRTAT

      Uppdaterat 2010-07-10 - 16:47:55



(klicka för större bild)

Ett sött halsband av 925 silver att ge till någon du tycker om! Fint att ge bort i dopgåva, födelsedagspresent, kärleksgåva mm. Kedjan mäter ca 82cm och hjärtat mäter 2,5x2cm olch det får plats 6 tecken på brickan (jag graverar endast ena sidan). Skyddsängeln finns i färgerna lila, rosa, grön och blå och är försedd med ett klolås så du med ett enkelt handgrepp kan ta av/på ängeln som du önskar. Halsbandet levereras i en smyckespåse.

640:-

Items by Johanna har flyttat, du hittar oss på adressen www.itemsbyjohanna.se


Jenny

Vad fint du gjort! Jag vet nog till vem;) Kram

2010-07-12 13:03:20
Martina

Du gör helt fantastiskt fina snycken ! Jag vill beställa hur mycket som helst !

2010-08-29 11:56:44 URL; http://fiktiiiv.blogg.se/


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!