Armband TOGGEL

      Uppdaterat 2009-11-04 - 13:36:23

The moment is now 


Life is good


Riktigt snygga armband bestående av 4 olika kedjor som jag fäst på stora ringar
och med ett troggel lås med texten the moment is now eller life is good. Allt material på armbandet är nickel- och blyfritt. Du bestämmer själv armbandets längd. Till armbandet får du även en smyckespåse.

210:-
(priset avser ett armband)

Beställning görs till: [email protected]
Alltid gratis frakt!


Fanny

Oj, vilket snyggt. Har kommit hit genom att klicka mig fram i andras bloggar :) riktigt snygga smycken

2009-11-04 16:35:51
Ida

Det här gillar jag verkligen!

Det ska jag försöka komma ihåg, när jag får pengar.. typ om några år, eller så.

2009-11-08 19:10:35 URL; http://kawrtnee.blogg.se/


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!