Halsband NAMNBRICKOR OCH BERLOCKER

      Uppdaterat 2009-08-30 - 14:39:32



(klickbara foton)

Ett stilrent och personligt halsband bestående av krämvita pärlor, kedjor och namnbrickor som är gjorda av fin handpolerad silverpläterad metall. 2 av namnbrickorna är rektangelformade och mäter 3x1cm och en bricka är formad som ett hjärta och mäter 2,5x2,5cm. Halsbandet mäter totalt 40cm och berlockerna lägger sig strax nedanför bröstet. Önskar du en längre eller kortare kedja så fixar jag det (ingår i priset).

Du väljer själv vad jag ska gravera in på brickorna. På de rektangulära brickorna får det plats 8 tecken på fram- och baksida (alltså 2 namn/ord/datum med 8 tecken vardera), på hjärtat får det plats 6 tecken (bara på ena sidan). Allt material är nickel- och blyfritt. Till halsbandet får du en smyckespåse.

450:-

Items by Johanna har flyttat, du hittar oss på adressen www.itemsbyjohanna.se


Martina

Sötaste du, så himmelsk fina smycken du gör!! Jag skulle vilja beställa detta vackra halsband med krämvita pärlor, om det funkar med dig=) Fast är det okej om jag beställer det i september någon gång..



Det är ju så typiskt att vi aldrig lyckas ses på riktigt... Men vännen ha det så bra och jag tänker på dig och saknar dig massa!!



Kramar M!!

2009-08-30 17:53:28 URL; http://my.opera.com/marer9894/blog/


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!