Tack!

      Uppdaterat 2010-06-03 - 22:35:10

Hej kära kunder!

Jag kan med glädje berätta att jag nu har kunder från Sverige, Norge, Finland, Storbritannien och Australien!
Ett stort TACK till alla ni som mailar och berättar hur nöjda ni är med era beställningar, och all positiv respons och fina kommentarer som ni lämnar, TACK!

Mvh Johanna
Items by Johanna




Kundutlåtande 2010-06-14

Hej!
Fick hem min beställning idag och sakerna var jättefina verkligen :) bättre än jag hade förväntat mig faktiskt till och med! du gör ett väldigt bra jobb, förtsätt med det så kommer du komma långt Johanna :)

Tack igen! :)

Agnes Hammarlund

Sanna Holst

Hej Johanna!



Det är riktigt roligt att se att det går så bra för dig, du är verkligen bra på det du gör och ger dina kunder toppservice!



Kram från Borlänge

2010-06-03 23:20:14
Malin

Villka fina smycken du gör! roligt att det går så bra för dig!

2010-06-05 10:17:09 URL; http://artofmalin.blogg.se/


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!