Observera!

      Uppdaterat 2010-02-04 - 18:11:48

Observera att materialet för de flesta av mina smycken är av silverpläterad metall. Detta ämne är känsligt mot kemikalier som t ex parfym, bodylotion, hårspray och dylikt samt vatten och även svett. Du bör därför vara försiktig med att smycket kommer i kontakt med föregående exempel och inte heller ha smycket på dig när du tränar etc. Smycken i metall bör förvaras i den tillhörande smyckespåsen när de inte används.

 

Ta hänsyn till detta så håller ditt smycke bättre!

 


Adara - teckningar, foton, drömmar

Så lite så! :) Ska nog vara med och tävla om halsbandet! ^^

2010-02-05 11:26:40 URL; http://adara.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Inspirations Blogg!

Hej kära bloggare!



Din blogg blev nominerad som "Favorit Inspirations Blogg" i Alisas Blogg Awards. Grattis! Under kommande vecka är det dags för mina läsare att rösta fram deras favorit inspirations blogg och jag tycker absolut att dina läsare ska få rösta på dig.



Vinnaren får synas 1 vecka i min blogg som korad "Favorit Inspirations Blogg".



Vill du veta mer eller läsa mer? Välkommen in i bloggen! Må bästa blogg vinna!



Mvh



Alisa



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!