Smycke AXEL

      Uppdaterat 2010-02-14 - 20:45:30




Ett snyggt smycke som du med ett enkelt handgrepp fäster på axeln på t ex din kavaj, skinnjacka eller tröja. Kedjorna är sammanfogade på en stor säkerhetsnål som mäter 7,5x1cm. Hela axelsmycket inkl. kedjorna mäter 15x7,5cm. Jag har monterat fast 4 olika typer av kedjor på smycket och den grövsta kedjan mäter 1,5x1cm och den tunnaste kedjan mäter 5x5mm.

Axelsmycket levereras i en snygg svart smyckespåse. Allt material är nickel- och blyfritt!

Önskar du en speciell utformning på axelsmycket så kan du maila mig dina önskemål (se mail nedan).

180:-


Items by Johanna har flyttat, du hittar oss på adressen www.itemsbyjohanna.se


Elin

mycket snyggt :)

2010-02-15 20:30:51 URL; http://fashionforbreakfast.blogg.se/
Annelie



Sååå "snäckan",, då har jag gjort reklam för din blogg på min sida IGEN.



Jag har ju även din blogg länkad på min blogg,, men alla kanske inte kollas så.

Därför jag skrev ett inlägg endast om din blogg o dina snycka smycken.

Bl.a dessa axelsmycken som är såå populära nu.



Ha nu en helt underbar helg.. // Vintriga kramar Annelie

2010-02-19 05:18:32 URL; http://minegen65.blogspot.com


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!