KUNDMEDDELANDE

      Uppdaterat 2010-12-21 - 15:40:18

Hej kära kunder!

Jag har fått in flera betalningar utan avsändare och då jag inte har möjligheten att söka efter kontonummer mm. har dessa betalningar blivit lagda på hög, och jag inväntar nu mail från kunder som betalat men som inte fått sin order hemskickad. Det jag behöver från dig som kund är en kopia på din betalning skickat till min e-mail [email protected]

Så har du betalat för din order men ännu inte fått den (detta gäller endast för kunder som beställt innan den 13 decemer 2010) ska du maila mig omgående!

Mvh Johanna Hallin
Items by Johanna
www.itemsbyjohanna.se

e-kontakt [email protected]


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL NYA WEBBSHOPEN!








Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!