Halsband VERA

      Uppdaterat 2009-09-28 - 15:40:07



(klickbara foton)

Ett stilrent halsband bestående av en lång nickelfri kedja (ca 60cm) med en stor motring som jag
monterat fast ett stort och ett litet bumling hjärta samt ett turkost porslins löv. Allt material på halsbandet är av
fin handpolerad silverpläterad metall. Till halsbandet får du även en vit smyckespåse.

230:-

Items by Johanna har flyttat, du hittar oss på adressen www.itemsbyjohanna.se


jeanette

Värd all beröm! Jag älskar dina halsband! Kram!

2009-10-01 22:08:17 URL; http://bondunge.blogspot.com
Moa

Hej!

Jag brukar kika in på din blogg lite då och då, och måste säga att du gör fantastiska smycken!

Du kan vara säker på att beställning kommer komma från mig framöver :) Fortsätt så!

Kram

2009-10-07 02:15:21


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!